banner



How To Create Blog Page On Facebook

Na ilu platformach obecnie sprzedajesz produkty? Jeden? Trzy? Dziesięć? Czy jedna z nich to strona sklepu na Facebooku? Powinno być. Oto dlaczego sprzedaż na Facebooku ma sens:

📢 „Musisz nauczyć się sprzedawać na Facebooku!" Wszystkie firmy, duże i małe, słyszą te słowa, nie dostając zbyt wielu porad, jak to zrobić właściwie to zrób z powodzeniem. Cóż, faktem jest, że jeśli masz sklep internetowy, powinieneś rozważyć sprzedaż również w innych miejscach, takich jak Amazon, Facebook, a nawet Etsy. Pomoże Ci to zwiększyć zasięg i znaleźć więcej klientów – ponieważ ludzie częściej spędzają czas na tych innych platformach niż na Twojej stronie internetowej.

👉 W tym przewodniku skupiamy się konkretnie na sklepie na Facebooku. Oto jak stworzyć stronę sklepu na Facebooku w jedno popołudnie i rozpocząć swoją podróż do sprzedaży na Facebooku!

Omówimy wszystkie etapy procesu, od pustego płótna po działającą stronę sklepu na Facebooku. Ale najpierw:

Dlaczego i jak sprzedawać na Facebooku

W świecie wypełnionym wieloplatformowymi firmami trudno jest nadążyć za konkurencją, jeśli nie rozszerzysz działalności tam, gdzie Twoi klienci najczęściej spędzają czas. I tak się składa, że ​​Facebook jest jednym z miejsc w sieci, w których ludzie spędzają większość czasu. To jedyny powód, dla którego sprzedaż na Facebooku jest tak dobrym pomysłem!

W rzeczywistości Facebook użytkownicy spędzają średnio 40+ minut dziennie w popularnym serwisie społecznościowym. A spora część tego czasu idzie na zakupy na Facebooku.

To sporo czasu, biorąc pod uwagę, że zdarza się to codziennie! Nie wspominając o tym, że wielu z nas może pomyśleć o swoich osobistych doświadczeniach spędzania zbyt dużo czasu na klikaniu linków i lubieniu postów na Facebooku przez cały dzień pracy.

Dlatego nadszedł czas, aby wykorzystać Facebooka jako platformę sprzedażową! Facebook może nie oferować tylu funkcji e-commerce, co, powiedzmy, Shopify or BigCommerce, ale otrzymujesz wszystko, co jest naprawdę niezbędne do rozpoczęcia sprzedaży produktów.

Wspaniałą cechą strony sklepu na Facebooku jest to, że nie musisz nawet mieć żadnego istniejącego sklepu internetowego i możesz prowadzić całą swoją działalność za pośrednictwem Facebooka, jeśli chcesz. Ale korzyści na tym się nie kończą. Dzięki stronie sklepu na Facebooku możesz:

  • dodać nieograniczoną liczbę produktów,
  • uporządkować swoje produkty w kolekcje i kategorie,
  • komunikować się bezpośrednio ze swoimi klientami poprzez stronę,
  • zobaczyć statystyki dotyczące sprzedaży, wizyt i nie tylko,
  • spraw, aby Twoje produkty pojawiały się w Facebook Marketplace, dając Ci dostęp do znacznie większej bazy potencjalnych klientów.

Tylko ostatnia rzecz z tej listy jest wystarczającym powodem, aby samodzielnie zajrzeć na tę całą stronę sklepu na Facebooku!

Jak skonfigurować sklep na Facebooku za pomocą Facebooka?

Wykonaj następujące kroki, aby skonfigurować sklep na Facebooku:

Krok 1: Przejdź do swojej strony na Facebooku i skonfiguruj stronę Sklepu.

Krok 2: Skonfiguruj dane swojego sklepu.

Krok 3: Skonfiguruj swoje płatności.

Krok 4: Dodaj produkty do swojego sklepu na Facebooku.

Krok 5: Zarządzanie zamówieniami.

Krok 6: Gotowe!

OK, pomijając wszystkie pytania „dlaczego", oto jak skonfigurować stronę sklepu na Facebooku:

Czego potrzebujesz, aby zbudować stronę sklepu na Facebooku?

💡 Jeśli jeszcze tego nie wiesz, zapewniam, że każdy może utworzyć stronę sklepu na Facebooku i zacząć sprzedawać na Facebooku swoim obserwatorom w zasadzie natychmiast.

Oto, czego potrzebujesz, zanim zaczniesz:

  • Konto na Facebooku
  • Strona biznesowa na Facebooku

Wykreślenie tych dwóch osób z listy nie powinno być zbyt trudne. Prawdopodobnie masz już stronę biznesową na Facebooku, więc pominiemy tę część i zamiast tego przejdziemy od razu do mięsa i ziemniaków:

Oprócz dwóch powyższych wymagań, Twoja strona na Facebooku musi również spełniać następujące wymagania:

  • Sprzedawaj przedmioty fizyczne – oznacza to, że nie ma możliwości sprzedawania produktów cyfrowych lub produktów do pobrania ze strony Twojego sklepu na Facebooku
  • Zgadzam się z Facebookiem Warunki handlowe
  • Link do ważnego konta bankowego *
  • Posiadać numer identyfikacji podatkowej *

* Dotyczy to tylko sklepów w Stanach Zjednoczonych. Dokładny numer identyfikacji podatkowej będzie się różnić w zależności od lokalizacji Twojej firmy.

Jeśli masz pewność, że powyższe nie będzie problemem w Twoim przypadku, możesz przystąpić do konfiguracji swojego sklepu na Facebooku:

W pośpiechu? Obejrzyj ten film o tym, jak zrobić stronę sklepu na Facebooku zamiast czytać

YouTube video

Krok 1: Przejdź do swojej strony na Facebooku i skonfiguruj stronę Sklepu

Pierwszym krokiem jest przejście do strony biznesowej na Facebooku. Musisz być zalogowany na stronie firmy i mieć uprawnienia administratora.

Domyślnie wiele stron biznesowych na Facebooku ma już stronę Sklepu wyświetlaną po zalogowaniu. Twoi klienci jej nie widzą, ale Ty widzisz.

Aby rozpocząć, zlokalizuj zakładkę Sklep po lewej stronie i kliknij ją.

Facebook Shop page

Masz problem ze znalezieniem zakładki Sklep?

Jeśli nie widzisz zakładki, oznacza to, że nie masz aktywowanego odpowiedniego szablonu strony. Aby założyć sklep na Facebooku, potrzebujesz szablonu o trafnej nazwie „Zakupy".

Aby zmienić szablon, przejdź do Ustawienia → Szablony i zakładki.

Znajdź Bieżący szablon obszar i kliknij przycisk Edytuj przycisk.

shop page settings

Stamtąd możesz zastosować Zakupy szablon. Niektóre inne mają również zakładkę Sklep, ale Zakupy szablon powinien dobrze działać w większości sklepów.

Po tym, jak to zdobędziesz Sklep na swojej stronie, kliknij na nią.

Krok 2: Skonfiguruj dane swojego sklepu

Przeczytaj to dla sklepów w USA 🇺🇸

Wybieranie Sklep Zakładka wyświetla wyskakujące okienko wyjaśniające konfigurację, przez którą zamierzasz przejść. Przeczytaj go, a następnie kliknij Pierwsze kroki przycisk.

set up Facebook shop

Pojawi się kolejne wyskakujące okienko z pytaniem o szczegóły Twojej firmy. Zacznij od wpisania rodzaju i adresu firmy. Następnie kliknij Dalej.

set up shop 2

W kolejnym kroku należy podać stany, w których prowadzisz działalność gospodarczą, oraz numer identyfikacji podatkowej. Możesz na razie pominąć ten krok, ale w pewnym momencie będziesz musiał podać Facebookowi te informacje.

tax number

Następnym krokiem jest wskazanie rodzaju produktów, które zamierzasz sprzedawać na Facebooku.

How to sell on Facebook: what do you sell

Jeszcze nie skończyliśmy z podatkami! W kolejnym kroku Facebook pyta o rodzaj Twojej firmy i informacje o przedstawicielu biznesowym – najprawdopodobniej będą to Twoje dane, chyba że chcesz wyznaczyć kogoś innego.

tax information

Gdy to zrobisz, masz za sobą trudne rzeczy i możesz teraz sfinalizować konfigurację swojego sklepu na Facebooku.

Ostatnie kwestie do wyjaśnienia to opcje wysyłki, zasady dotyczące zwrotów i adres e-mail obsługi klienta. Wystarczy wybrać z listy dostępnych opcji wysyłki i ustawić swoje dane dla każdej z nich.

shipping

Zgodnie z zasadami Facebooka przesyłkę należy wysłać w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania zamówienia. Klient musi otrzymać przesyłkę nie później niż dziesięć dni po złożeniu zamówienia – to jeden z czynników, które sprawiają, że zakupy na Facebooku są atrakcyjne dla ludzi. Musisz również korzystać z usług wysyłkowych, które oferują takie funkcje, jak śledzenie i potwierdzenie dostawy. Jeszcze jednym ważnym szczegółem jest to, że klient może anulować zamówienie w ciągu 30 minut od zakupu, jeśli nie oznaczyłeś go jeszcze jako wysłanego.

Co więcej, Facebook nie pozwala na wysyłkę za granicę ani sprzedaż do krajów innych niż twój – kraju, w którym sklep został założony. W większości przypadków, jeśli osoba z innego kraju wejdzie na stronę twojego sklepu, zobacz pustą stronę, taką jak ta:

Selling on Facebook: blank store example

Ostatnim krokiem przed zakończeniem konfiguracji, który być może będziesz musiał przejść, jest zaakceptowanie Warunków i zasad sprzedawcy (w zależności od konfiguracji konta i lokalizacji).

agree

Przeczytaj to dla sklepów spoza USA ⛔🇺🇸

Kliknięcie Sklep zakładka na pasku bocznym wyświetli najpierw pole umowy Warunki sprzedawcy. Aby kontynuować, zaznacz pole obok „Zgadzam się na warunki i zasady sprzedawcy" i kliknij KONTUNUUJ.

agree

Następnie należy wybrać faktyczną metodę obsługi zamówień.

⚠️ Ważne; w zależności od kraju możesz nawet nie zobaczyć poniższego panelu, ale zamiast tego zostaniesz przekierowany bezpośrednio do ekranu tworzenia strony sklepu.

Facebook store: checkout method

  • (A) Wiadomość do zakupu to najprostszy sposób obsługi zamówień. W tym modelu, jak mówi etykieta, za każdym razem, gdy ktoś chce kupić produkt, dostaniesz wiadomość (wewnątrz Facebook Messengera), a następnie musisz skomunikować się z klientem, uzgodnić wszystkie szczegóły, a docelowo Zakupy na Facebooku są pozytywne.
  • (B) Sprawdź na innej stronie jest prawdopodobnie bardziej przyjaznym dla użytkownika podejściem, w którym wszystkim zajmuje się zewnętrzna konfiguracja/sklep e-commerce.

Więc, który wybrać?

Zaletą opcji (a) jest to, że tak naprawdę wcale nie trzeba mieć sklepu internetowego, aby móc otrzymywać zamówienia przez Facebooka. Dosłownie każdy etap procesu może być obsługiwany przez Facebook Messenger, gdzie Ty i klient uzgadniacie, jak obsłużyć zamówienie, metodę płatności i tak dalej.

Minusem jest to, że radzenie sobie ze wszystkimi wiadomościami to dużo pracy ręcznej i łatwiej jest przeoczyć nadchodzące nowe zamówienie. Ponadto nie czerpiesz korzyści z tego, że większość technicznych zadań dźwigowych jest obsługiwana przez narzędzie e-commerce, takie jak Shopify.

Zaletą opcji b osób do Twojego zewnętrznego sklepu internetowego).

Oczywistą wadą jest to, że musisz posiadać sklep e-commerce. Na szczęście zdobycie jednego nie jest takie trudne. Zajmujemy się tematem w tym przewodniku.

Krótka odpowiedź brzmi:

  • Jeśli masz już działający sklep internetowy Shopify, BigCommerce, WooCommerce, lub jakąkolwiek inną platformę e-commerce, a następnie wybierz opcję (b).
  • Jeśli nie masz skonfigurowanego sklepu e-commerce i nie chcesz tego teraz robić, wybierz opcję (a).

Na potrzeby tego demo wybieram (b).

💡 Uwaga; jeśli wybierzesz opcję (a) – „wiadomość na zamówienie" – twoja konfiguracja będzie w większości taka sama, z niewielkimi różnicami, więc możesz również postępować zgodnie z tym przewodnikiem.

Następnym krokiem jest wybór waluty. Nie ma tu nic trudnego:

currency

Po wykonaniu tych czynności zostaniesz przeniesiony do nowej strony Sklepu, gdzie możesz dodać swoje produkty i wszystko skonfigurować.

Krok 3: Skonfiguruj swoje płatności

W zależności od kraju, w którym działasz, moduł sklepu na Facebooku zaprezentuje tutaj inny zestaw opcji. W przypadku firm z siedzibą w USA najczęstsza konfiguracja polega na połączeniu konta bankowego i zdeponowaniu tam środków (z zamówień).

W innych przypadkach – w przypadku innych lokalizacji na całym świecie – Facebook może pozwolić na skonfigurowanie płatności przez PayPal lub Stripe.

Sam proces integracji jest prosty, ale od czasu do czasu zmienia się ze względu na aktualizacje samych PayPal i Stripe.

stripe payments

Dobrą wiadomością jest to, że interfejs sklepu na Facebooku zabierze Cię za rękę w trakcie konfiguracji.

⚠️ „Nie widzę tej sekcji!"

Tak, w niektórych przypadkach możesz w ogóle nie widzieć tej sekcji konfiguracji — dzieje się tak, na przykład, jeśli jesteś użytkownikiem z UE. W takim przypadku możesz przejść do następnego kroku przez klikając tutaj.

???? Poniżej znajduje się konfiguracja konta bankowego dla użytkowników w USA. ????????

W tym momencie powinieneś zobaczyć moduł, który poprosi Cię o skonfigurowanie płatności, aby opublikować swój sklep. Kliknij na Skonfiguruj płatności aby kontynuować.

Pierwsze wyskakujące okienko poprosi o podanie danych podatkowych. Jest to wymagane i nie można go później edytować. Upewnij się więc, że masz dokładne informacje dotyczące nazwy firmy, numeru identyfikacyjnego pracodawcy i swojego oficjalnego imienia i nazwiska. Kliknij na Zaoszczędź przycisk.

Ostatnim krokiem jest połączenie banku w celu dokonania płatności. Wpisz numer banku i numer rachunku bankowego wraz z nazwą rachunku. Kliknij na Zaoszczędź przycisk.

Krok 4: Dodaj produkt do swojego sklepu na Facebooku

Tak wygląda Twoja nowa strona Sklepu po jej utworzeniu:

Facebook shopping: blank Facebook shop

Jak widać Facebook zachęca do dodania swojego pierwszego produktu. Możesz to zrobić, klikając Dodaj produkt przycisk. Gdy to zrobisz, zobaczysz następujący formularz, ale będzie się on różnić w zależności od kraju:

Dla sklepów w USA 🇺🇸

add product

Formularz wygląda dość prosto i zawiera wszystkie szczegóły, których można się spodziewać.

  • Zdjęcia lub filmy produktów. Dodanie co najmniej jednego zdjęcia produktu jest koniecznością. O wiele lepiej jest dodać wiele obrazów. Ponadto, jeśli jest to istotne, biorąc pod uwagę rodzaj produktów, które sprzedajesz na Facebooku, możesz również dodać wideo. Kliknij Dodaj zdjęcia aby wstawić zdjęcia produktów. Działa to tak samo, jak każdy inny interfejs przesyłania, w którym możesz pobrać obraz z komputera i przesłać go do sklepu na Facebooku.
  • Imię i nazwisko dzięki Opis są dość oczywiste. Po raz kolejny wszystko zależy od rodzaju sprzedawanych produktów, więc wykaż się kreatywnością i porozmawiaj o tym, co sprawia, że ​​produkt jest wyjątkowy. Możesz także po prostu skopiować opis produktu, którego używasz w swoim sklepie internetowym.
  • Cena. Żadna lista produktów nie może obejść się bez tego kluczowego szczegółu.
  • Inwentarz. Śledzenie zapasów pomaga zorientować się w wielkości sprzedaży i upewnić się, że wszystko jest w porządku.
  • Opcje wysyłki. Wybierz z zestawu opcji wysyłki skonfigurowanych podczas konfiguracji i wypełnij szczegóły dotyczące tego konkretnego produktu.
  • Udostępnij ten produkt na swojej stronie. Możesz zaznaczyć to pole, aby produkt był udostępniany na Twojej stronie, gdy tylko go zatwierdzisz.
  • Widoczność. Ustaw to na „Publiczny".

Kliknij na Zaoszczędź sfinalizować proces.

Dla sklepów międzynarodowych ⛔🇺🇸

add product form

Formularz zawiera wszystkie niezbędne dane, które są wymagane do pełnego opisania Twojego produktu.

  • Zdjęcia lub filmy produktów. Dodanie co najmniej jednego zdjęcia produktu jest koniecznością. O wiele lepiej jest dodać wiele obrazów. Ponadto, jeśli jest to istotne, biorąc pod uwagę rodzaj produktów, które sprzedajesz na Facebooku, możesz również dodać wideo. Kliknij Dodaj zdjęcia aby wstawić zdjęcia produktów. Działa to tak samo, jak każdy inny interfejs przesyłania, w którym możesz pobrać obraz z komputera i przesłać go do sklepu na Facebooku.
  • Imię i nazwisko dzięki Opis są dość oczywiste. Po raz kolejny wszystko zależy od rodzaju sprzedawanych produktów, więc wykaż się kreatywnością i porozmawiaj o tym, co sprawia, że ​​produkt jest wyjątkowy. Możesz także po prostu skopiować opis produktu, którego używasz w swoim sklepie internetowym.
  • Cena. Żadna lista produktów nie może obejść się bez tego kluczowego szczegółu.
  • URL kasy. (To pole będzie widoczne tylko wtedy, gdy podczas początkowej konfiguracji strony Sklepu wybierzesz opcję „Zakup się w innej witrynie".) Jest to konkretny adres URL w Twoim sklepie internetowym, w którym można kupić ten produkt. Nie ważne czy używasz Shopify, WooCommerce, lub cokolwiek innego, możesz uzyskać link do produktu, przechodząc do produktu w przeglądarce internetowej, a następnie kopiując adres URL z paska adresu. Wklej ten adres URL z powrotem do URL kasy pole.
  • Udostępnij ten produkt na swojej stronie. Możesz zaznaczyć to pole, aby produkt był udostępniany na Twojej stronie, gdy tylko go zatwierdzisz.
  • Widoczność. Ustaw to na „Publiczny".

Kliknij na Zaoszczędź sfinalizować proces.

Gdy to zrobisz, zobaczysz swój produkt na żywo na swojej stronie Sklepu.

product live

Gdy klient na nią kliknie, zobaczy bardziej szczegółowy widok wraz z przyciskiem „Sprawdź w witrynie" – to prowadzi go do strony produktu w Twoim sklepie e-commerce.

product live 2

W każdej chwili możesz dodać więcej produktów do swojego sklepu poprzez Dodaj produkt przycisk.

add more products

Lub, jeśli ma to sens w Twoim przypadku, możesz również tworzyć kolekcje produktów.

add collection

Zarządzanie produktami

Po wgraniu określonej liczby produktów zobaczysz każdy z nich umieszczony na liście w panelu zarządzania Twoim sklepem. Aby się do niego dostać, po prostu kliknij Narzędzia publikowania link w górnym pasku:

publishing tools

Tam, na pasku bocznym, kliknij Produkty. Zobaczysz taki ekran:

manage shop

W tym miejscu możesz edytować każdy ze swoich produktów, a także dodawać nowe.

Krok 5: Zarządzanie zamówieniami

⚠️ Zarządzanie zamówieniami nie jest funkcją wdrożoną w sklepach Facebook na całym świecie. Jest dostępny głównie w Stanach Zjednoczonych i kilku innych miejscach.

Jak sprawdzić, czy masz tę funkcję?

Proste, przejdź do swojego Narzędzia publikowania z menu głównego:

publishing tools

Szukaj Oczekujące zamówienia link na pasku bocznym. Jeśli tam jest, masz zarządzanie zamówieniami!

pending orders

Po kliknięciu tego linku będziesz mógł zająć się swoimi zamówieniami, sprawdzić szczegóły każdego z nich, wyświetlić informacje o kupującym, komunikować się z nimi i ostatecznie zrealizować zamówienie. Dodatkowo Facebook wyśle ​​Ci powiadomienie za każdym razem, gdy nadejdzie zamówienie.

Dla przypomnienia, zgodnie z zasadami Facebooka, musisz wysłać każde zamówienie w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania zamówienia. Po wysłaniu zamówienia kliknij Oznacz jako wysłane przycisk, aby wszystko sfinalizować.

Alternatywna konfiguracja: jak sprzedawać na Facebooku za pośrednictwem istniejącego sklepu e-commerce

Scenariusze przedstawione w tym przewodniku do tej pory miały dość „ręczny" charakter, z braku lepszego słowa. Chodzi mi o to, że założenie sklepu na Facebooku było całkowicie na ciebie. Ale tak nie musi być.

Niektóre z nowoczesnych rozwiązań e-commerce w rzeczywistości świetnie integrują się z Facebookiem i automatycznie konfigurują dla Ciebie stronę Sklepu, jednocześnie łącząc Twój zewnętrzny sklep e-commerce i stronę Sklepu na Facebooku.

Oznacza to, że będziesz mógł zająć się swoimi zamówieniami i produktami w jednym miejscu i bezproblemowo zsynchronizować wszystko z Facebookiem.

Pokażemy Ci dwa sposoby na zrobienie tego – przy użyciu najpopularniejszych rozwiązań e-commerce na rynku: Shopify dzięki BigCommerce.

Jak sprzedawać na Facebooku przez Shopify

Shopify samo w sobie jest świetnym rozwiązaniem e-commerce. Dużo o tym rozmawialiśmy na stronie i polecamy go praktycznie każdemu, kto szuka łatwego sposobu na założenie sklepu internetowego.

Jednym z Shopifyma wiele zalet jest to, że pozwala również załóż swój sklep na Facebooku bez konieczności radzenia sobie z wieloma technicznymi przeszkodami.

Wszystko, co musisz zrobić, to udać się do swojego Shopify panelu i dodaj do konfiguracji aplikację o nazwie Kanał Facebooka.

Po zainstalowaniu aplikacji dzieje się tak Shopify pobiera wszystkie Twoje produkty i eksportuje je na stronę Twojego sklepu na Facebooku. Wszystko zostaje zsynchronizowane, abyś mógł dalej zarządzać swoim sklepem Shopify i niech wszystkie zmiany zostaną wciągnięte na stronę Twojego sklepu na Facebooku.

Jeśli to nie wystarczy, Shopify daje ci nawet narzędzia do sprzedawać przez Facebook Messenger.

???? Kliknij tutaj, aby przejść do Shopify i zacznij.

💡 Pamiętaj jednak, że Shopify nie daje żadnych sprytnych tylnych drzwi do interfejsu Facebooka w celu skonfigurowania strony Sklepu. Nadal obowiązują te same regionalne zasady i ograniczenia Facebooka. Na przykład, jeśli Facebook nie zezwala na obsługę zamówień za pośrednictwem interfejsu Facebooka w Twoim kraju, to Shopify w tym też nie będzie w stanie ci pomóc. To samo dotyczy wszelkich innych ograniczeń.

Jak sprzedawać na Facebooku przez BigCommerce

BigCommerce jest głównym konkurentem do Shopify i – pod wieloma względami – świetną alternatywą oferującą mniej więcej ten sam zakres funkcji, tylko w innym pakiecie. Są szanse, że znajdziesz rozwiązanie, które idealnie pasuje do Ciebie Shopify or BigCommerce.

Na froncie strony sklepu na Facebooku, BigCommerce pozwala robić prawie to samo, co robi Shopify - który jest połącz swój sklep internetowy bezproblemowo i miej wszystkie swoje produkty dostępne na Facebooku.

Konfiguracja, uruchamianie rzeczy z BigCommerce jest bardzo podobny do tego, jak to się robi Shopify a także – po prostu zainstaluj dodatek do sklepu na Facebooku i gotowe.

BigCommerce posiada również bardzo dobry moduł do reklam na Facebooku, który daje Ci kolejny ciekawy sposób na zaprezentowanie swoich produktów ludziom.

???? Kliknij tutaj, aby przejść do BigCommerce i zacznij.

💡 Pamiętaj, jeszcze raz, że BigCommerce nie daje żadnych sprytnych tylnych drzwi do interfejsu Facebooka w celu skonfigurowania strony Sklepu. Nadal obowiązują te same regionalne zasady i ograniczenia Facebooka. Na przykład, jeśli Facebook nie zezwala na obsługę zamówień za pośrednictwem interfejsu Facebooka w Twoim kraju, to BigCommerce w tym też nie będzie w stanie ci pomóc. To samo dotyczy wszelkich innych ograniczeń. Oto co BigCommerce mówią o tym w swoich dokumentach.

Często zadawane pytania: o tworzeniu strony sklepu na Facebooku

W sekcji komentarzy otrzymaliśmy wiele pytań od czytelników. Chcemy tutaj opisać najpopularniejsze z nich, aby ludzie mieli szybki dostęp do najbardziej palących problemów.

„Jakie są wymagania dotyczące zdjęć produktów na stronie sklepu na Facebooku?"

Najlepiej jest sprawdzić Wytyczne Facebooka dotyczące wystawiania produktów – ponieważ wymagania zmieniają się od czasu do czasu.

Istnieje również kilka rzeczy, o które należy się martwić, takich jak wymiary, formatowanie obrazu i tło. Na przykład w czasie tego artykułu Facebook zaleca stosowanie rozdzielczości obrazu 1024 x 1024 lub wyższej, wraz z białym tłem i square obrazy.

„Dlaczego moi klienci nie mogą kupować wielu produktów w jednym koszyku?"

Wszystko zależy od Twojej strony internetowej i procesora płatności. Facebook nie oferuje swojego natywnego koszyka na zakupy w niektórych regionach, więc transakcje są przekierowywane do Twojego koszyka i procesora płatności. To powiedziawszy, Facebook wprowadza te funkcje w nowych krajach, gdy mówimy.

„Jakich produktów nie mogę sprzedawać na stronie sklepu na Facebooku?"

Facebook ma lista przedmiotów zabronionych. Niektóre z niezatwierdzonych produktów obejmują leki na receptę, broń, zwierzęta, alkohol i wszystko, co promuje dyskryminację.

Ponadto możesz sprzedawać tylko produkty fizyczne. Oznacza to brak pobierania lub jakiegokolwiek innego rodzaju produktów cyfrowych.

„Dlaczego niektórzy ludzie nie widzą mojego sklepu na Facebooku?"

Istnieją dwa prawdopodobne powody, dla których tak się dzieje:

  1. Twój sklep nie jest dostępny w innych krajach niż Twój.
  2. Ustawienia prywatności całej Twojej strony mogą być nieprawidłowe. Łatwy błąd do popełnienia. Przejdź do Ustawienia swojej strony i upewnij się, że Widoczność strony parametr jest ustawiony na Strona opublikowana. Tak jak:

page visibility

„Czy muszę ręcznie dodawać produkty?"

To zależy od kilku czynników. Oto sedno tego:

  • Jeśli skonfigurowałeś stronę Sklepu za pomocą zewnętrznego narzędzia e-commerce, takiego jak Shopify or BigCommerce wtedy wszystko powinno być zsynchronizowane automatycznie. Oznacza to, że Facebook ma informacje o tym, jak połączyć Twój sklep i zsynchronizować wszystkie produkty ze stroną sklepu na Facebooku.
  • Jeśli ustawiłeś stronę Sklepu ręcznie, to tak, musisz kontynuować ręczne dodawanie produktów. To samo dotyczy aktualizacji wszelkich szczegółów na ich temat (cena, dostępność, opisy itp.).

Przez ciebie

Otóż ​​to! Właśnie nauczyłeś się sprzedawać na Facebooku i mam nadzieję, że już stworzyłeś własną stronę sklepu na Facebooku. Niestety, w przypadku Facebooka sytuacja często się zmienia, więc jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować pomocy w wykonaniu określonej operacji na stronie Sklepu, powinieneś znaleźć potrzebne wskazówki na ta oficjalna strona z Centrum pomocy Facebooka.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tworzenia strony sklepu na Facebooku, zostaw komentarz w sekcji poniżej. Jeśli pomyślnie założyłeś swój sklep na Facebooku, możesz zostawić link, który inni będą odwiedzać, i zapoznać się z technikami, których użyłeś, aby Twoja strona była wyjątkowa.

🤔 Dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sklepami internetowymi i e-commerce? Sprawdź nasze szczegółowy poradnik jak założyć sklep internetowy od podstaw. Przechodzimy przez ten proces krok po kroku i nie pomijamy żadnych istotnych szczegółów, które mogą być dla Ciebie przeszkodą.

How To Create Blog Page On Facebook

Source: https://ecommerce-platforms.com/pl/ecommerce-selling-advice/how-to-create-a-facebook-shop-page

Posted by: bullingtonnoweat.blogspot.com

0 Response to "How To Create Blog Page On Facebook"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel